Selasa, Julai 18, 2006

Lagu CT dan Datuk K

Sebuah lagu yang dicipta khas di MUATURUN untuk mereka2 yang keciwa dengan pertunangan CT dengan datuk K. Istimewa punya.... Janji terlerai seorang DiVa
Muaturun, klik kanan tetikus (save target as.. )
Lagu CT dan Datuk K
- lirik? ini liriknyer hehe -
DIALOG =
sebuah gubahan lagu yang digubah
untuk melahirkan perasaan orang2 bujang
yang meminati siti nurhaliza
bukan saja di malaysia,
malah di singapura, brunai, kemboja, laos
dan juga mana-mana
mungkin sampai ke jepun

Perkahwinan Datok k dan Siti nurhaliza
untuk kamu berdua kami gubahkan lagu ini

Terimalah...

Oh yea..3x
bila siti jauh aku rasa rindu hey
bila dia kawin aku tak nak datang say
kerana di kawin dengan datuk k
datuk k datuk k K K
kau nak kawin dengan siti
kau dah potong jalan kami
ini tak boleh jadi
kau memang tak sedar diri

dulu siti kata tak kisah siapa laki
asal dia seorang yang baik hati
tapi siti sekrang sudah mungkin janji
kawin dengan datuk
duda pulak tu lagik...

datuk k nak kawin dgn siti
kau dah potong jalan kami
ini tak boleh jadi

walaupun kau telah menghancurkan hatiku
akukan tetap meminati mu
walau pun sudah tiga dagu
aku belum siap lirik yang ini punya.... hehehe

DIALOG =
walaupun begitu kami mengucapkan selamat pengantin baru
bagi siti nurhaliza dan juga datuk k
semoga mahligai yang dibina
majlis yang akan berlangsung di KLCC
yang memakan belanja lima ratus ribu ringgit malaysia

akan berkekalan
tidak seperti yusri dan erra
yang sedang memikirkan untuk mendapatkan perceraian
setelah majlis yang menanam belanja beribu-ribu juta ringgit malaysia

bukankan lebih baik didermakan kepada anak-anak yatim
dan juga anak-anak yang kurang upaya

tapi tak apa
begitulah dunia artis yang penuh
dengan pembaziran
dan penipuan

.....ooo yea...
ooo yea yea
Datuk K Datuk K K K K K

34 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

saya sokong lirik ni 101%

Tanpa Nama berkata...

abang yg nyanyi ni comel la..
na kenal blh tak???

Tanpa Nama berkata...

kewl laa lirik ni,, caya lah ABG K.. ngeee :D

Tanpa Nama berkata...

wa...kami gadis2 pingitan dari sarawak university..sukernyer...sukernyerr lagu haru biru siti n datuk kkkk..chai yurkkk..!!KAMI SOKONG 1000%..chai yurk!!

Mohd Iznan Shamsuddin berkata...

hahaha...cool seh lirik lagu ko ni....tapi kepada org bujang...sape takde misai cam datuk k misai.....tak leh celen la.....kekeke

Miss Aini berkata...

haha~bes bes... sy cadangkan lagu ni masuk era.fm mesti jadi top 5 :D
(xleh dpt #1 sbb ramai fanatik die marah nnt)

AmaLiNa berkata...

Hehehe.... keciwa siti kawin ngan org tua bangka tak sadar diri... tunggu la org tua tu mati sok baru leh kebas dia...

Tanpa Nama berkata...

hahaha...aku sokong lagu nih...masuk carta era laaaa...baru gempakkk...
ngahahahahahahaha =))

Tanpa Nama berkata...

masyk la beb... hahaha!!

Tanpa Nama berkata...

aku pon sokong giler ngan lagu ni beb!!!org tua bangka x sedar diri tu mmg ptt diajar!!!

Fazira Albaijure berkata...

best aa lagu.. style afdlin shauki skit, hehe.. goood job! :)>-

Tanpa Nama berkata...

lu wikat lah bro.. good job.. masuk lah AF.. ada telent.. best giler lagu lu bro..

Tanpa Nama berkata...

aku kan tetap meminati mu
walaupun terpaksa membisu
apakah daya ku tetap merindui mu
sedang datuk tetap menjadi pelukkan mu

inikah balasan mu
sanggup meninggalkanku..
derita ini sangat pilu..
ooo datuk k.. ku cemburu

kelak jodoh menjadi nyata
hiasilah istana ct ku
dengan cinta dan kasih sayang
selamanya kau jangan curang
kerana bila kau lebih miang
haruslah kami orang bujang
ramai-ramai akan sepak, lempang dan teranjang...ooo datuk k

credit -eiju

Tanpa Nama berkata...

perghh..kool ler lagu nie..tadi aku ader dgr kat you tube jgak..kire dah glamer lar lagu ni..ekceli saper yang produced lagu nih???wat ler copyright..hehe ^_^

Tanpa Nama berkata...

eeee asl la ct tu pandai sgt hah?? pilih datuk kambing... eee geramnyer...

Tanpa Nama berkata...

ahahaha. baek ar lagu. style2.

Tanpa Nama berkata...

Kita from singapura pun tumpang seronok dengar lagu nih...kakak2 kat opis ketawa bebesar.Dah delete sume lagu2 ct from PC. Dah takleh dengar lagi. dah tak minat lagi...

Tanpa Nama berkata...

besh giler lagu nih..boleh masuk carta era nih..hahaha

Tanpa Nama berkata...

hehhee...suke r lagu nih
mmg sesuai!!!

Tanpa Nama berkata...

apsal aku download dapat dengar separuh jer? tapi lagu ni memang gempak. kat paper kata ni la jodoh saya. pastu time nak cerai cakap dah tak de jodoh lagi. artis sumer cakap camtu.

Tanpa Nama berkata...

best lar lagu nih aku ngn kwan2 aku suker lagu nih maner sambungan nyer?sambung larrr...

Tanpa Nama berkata...

Here are some links that I believe will be interested

Tanpa Nama berkata...

best dowhh lagu nie..cayalahh..nak sambungan dia rrrr

Tanpa Nama berkata...

suka ati ko la ct.dh jodoh ko ngan oreng tua. aku pun taktau jodoh aku ngan saper lg...

Tanpa Nama berkata...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

Tanpa Nama berkata...

hum aku walaupun org yang terakhir yang balas mesg ni tapi aku dah dengar dulu lagu ni selepas dia terus kat web ni dan aku copy bagi kawan kawan mereka semua suka gila.... syabas buat pencipta lagu ni bakat anda tidak boleh di tandinggi lagi...

Tanpa Nama berkata...

SEPATUTNYA YG MATI SAKIT JANTUNG KAT KLIA ARI TU DATUK K BUKANNYA HANI MOHSIN... WA SEDEHH GILER NIH.

Tanpa Nama berkata...

BENGANG LAGI NIH.... AYOOO POCAH PALO DEN!!!

Tanpa Nama berkata...

aku kenal suara latar tuh

Tanpa Nama berkata...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

Tanpa Nama berkata...

Where did you find it? Interesting read » » »

Tanpa Nama berkata...

hahaha..lawak la lagu ni..
part yg lom siap tu..
da siap ke lom lg..
cpt wat..nk dengo diernye continue..
~*~best of luck~*~

Tanpa Nama berkata...

Very cool design! Useful information. Go on! http://www.verizon-wireless-phone-plans.info Laser hair removal st louis mo lexapro and vitamin b 12 Chevrolet blazers in baton rouge la

Tanpa Nama berkata...

adei dah tak leh download plak....teringin sangat aku nak dengar lagu..ada sesapa leh kaseh lagu ni...my e-mel

rexel_hitler88@yahoo.com