Sabtu, Julai 15, 2006

Ajai dan Nurul - Serasi Bersama

muaturun, klik jerr tajuk lagu
Ajai dan Nurul - Serasi Bersama
- lirik sumbangan ::tidak mahu dikenali -
Semakin hari aku rasalah
Kita macam makin serasi
Kau rasa tak?

Semakin hari semakin serasi
Bagai pagi dengan sinar matahari
Bagai malam dengan kerdipan bintang yang berseri

Terlintas saja hati belum ku luahkan
Kau dah pun tahu bagai tiada lagi rahsia
Antara diri kita berdua

Semakin hari semakin serasi
Bagai gelora dan laut air dan tasik
Tak dicemari bagai puncak dan lembah lereng dan titi

Terguris saja hati belum ku tangis ku
Dah kau belai seperti sakit ku ini
Kau yang terasa jiwa kita serupa

Kita bagai satu permata
Terbelah bercantum semula
Hingga langsung tiada terlihat garisnya
Pemisah halus rambut dibelah halus

Kita bagai satu jiwa
Yang bercerai terpatri kembali
Hingga langsung tiada terlihat lainnya
Di dalam hanya ada kekasih hati

Kekasih hati ku

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nurul & Ajai - Serasi Bersama

Semakin hari aku rasalah
Kita macam makin serasi
Kau rasa tak?

Semakin hari semakin serasi
Bagai pagi dengan sinar matahari
Bagai malam dengan kerdipan bintang yang berseri

Terlintas saja hati belum ku luahkan
Kau dah pun tahu bagai tiada lagi rahsia
Antara diri kita berdua

Semakin hari semakin serasi
Bagai gelora dan laut air dan tasik
Tak dicemari bagai puncak dan lembah lereng dan titi

Terguris saja hati belum ku tangis ku
Dah kau belai seperti sakit ku ini
Kau yang terasa jiwa kita serupa

Kita bagai satu permata
Terbelah bercantum semula
Hingga langsung tiada terlihat garisnya
Pemisah halus rambut dibelah halus

Kita bagai satu jiwa
Yang bercerai terpatri kembali
Hingga langsung tiada terlihat lainnya
Di dalam hanya ada kekasih hati

Kekasih hati ku

sherrina berkata...

aiseh, lagu ni sekerat lah

Tanpa Nama berkata...

I like it! Good job. Go on.
»

Tanpa Nama berkata...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

Tanpa Nama berkata...

tak leh nak download ....savefile error

Tanpa Nama berkata...

What a great site
bontril buy Porsche 550 replicas http://www.tooth-whitening-6.info/Acyclovir-and-birth-defects.html 1999 porsche 911 cabriolet acyclovir doesn t work Allergic reaction to lip balm Acyclovir dosing herpes

Tanpa Nama berkata...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. interior decor express service