Ahad, Mei 07, 2006

Ning - Awan yang terpilu

Tak ada apa yahg hendak diperkatakan tentang lagu ini, pada KerepeK sebuah lagu yang sungguh mendayu amat menarik hati Kerepek, pada orang lain KerepeK tidak tahu, ini KerepeK punya rasa. Ditambah pula dengan videonya yang memang menariklah isi jalan ceritanya. Ning.. memang BEST!! Jempol untuk Ning...

Hayati dan muaturun lagu ni :
(klik kanan tetikus: save target as..)
Ning - Awan yang terpilu (DL)
Awan Terpilu (klik untuk dengar terus)
Kerana cinta
Aku kembara
Bagai camar
Melintas laut
Mencari pohon
Untuk berteduh

Kerana cinta
Aku kembara
Ikut lagu
Bisikan hati
Mendamba kasih
Paling setia

Korus: Sepasang sayap tak terlihat
Umpama mimpi yang tersimpan
Jadi rintik-rintik hujan
Menciptakan Awan yang terpilu

Puisi ini
Tercipta lantas
Tak kesampaian
Hajat meronakan
Gelora rinduKu kepadamu

Ulang Korus

Bridge:Ingin sekali
Aku ungkapi
Isyarat jiwa
Dengan sempurna
Biarkan kau mengerti
Biarkan kau sedari
Keadaanku yang memujamu

Ulang Korus

2 ulasan:

Faziraa berkata...

Asalamualikum, Saudara Kerepek
Kak Zira pun minat ngan Lagu ni tapi dah ada dalam simpanan,pertama kali tengok videonya klipnya menitis airmata.

Untuk saudara Kerepek, Kak Zira nak ucapkan berbanyak-banyak terimakasih kerana adakan Blog begini yang boleh menghasilkan Lagu2 Lama dan Baru, Terus - Terang Kak Zira katakan Kak ambik Lagu kat sini hanya untuk simpanan dalam PC saja,untuk hiburan bila tengah buat kerja n ambik mana yang berkenaan dihati...Semoga apa yang saudara usahakan ini akan sentiasa mendapat berkat dariNya.

|| s h e i l a || berkata...

yelah kerepek...same lah mcm zira kite nak ucapkan tq bebanyak...lagu awan yg t'pilu ni mmg best