Isnin, Mei 22, 2006

20 lagu Filem HINDI




Ini ada KerepeK bagi 20 Lagu daripada Filem Hindi. KerepeK tidak banyak koleksi lagu Hindi sebab KerepeK tidak begitu minat pada lagu2 Hindi, beli sekadar untuk lengkapkan koleksi yang KerepeK ada lagu perbagai bahasa. Yang tak bagus CD atau Keset Hindi tiada perkenalkan penyanyi sebenar lagu tersebut, kulit luar lebih tunjuk kepada gambar pelakun filem sahaja.
muaturun, klik jerr link utama:
antara lagu yang ada::

Aa Ab Laut Chalen - Aa Ab Laut Chalen
Aa Ab Laut Chalen - Mera Dil Tera Deewana
Baadshah - Baadshah O Baadshah
Chori Chori Chupke Chupke - Chori Chori Chupke Chu
Dil To Pagal Hai - Dil To Pagal Hai
Dil To Pagal Hai - Koi Ladki Hai
Dilwale Dulhania Le Jayenge - Rukja O Dil Dewane
Duplicate - Le Rena Le Rena
Har Dil Jo Pyar Karega - Dil Dil Deewana
Hello Brother - Hello Brother
Kabhi Khushi Kabhie Gham - Suraj Hua Maddham
Kuch Kuch Hota Hai - Koi Mil Gaya
Kuch Kuch Hota Hai - Kuch Kuch Hota Hai
Kuch Kuch Hota Hai - Ladki Badi Anjani Ha
Maan - Khushian Aur Gham
Maan - Mera Maan
Maan - Tinal Tin Tana
Mohabbatein - Humko Humise
Phil Bhil Dil Hai Hindustani - Aur Kya
Phir Bhi Dil Hai Hindustani - Phir Bhi Dil Hai Hin

15 ulasan:

amamiya berkata...

kerepek...

lagu cite Maan yg lagi satu ade tak..?? yg sedih skit tuh..

maceeh

Jase Lee berkata...

Ade tak list nie?

Elite (semua lagu)
Man Bai - Kau Ilhamku

Tanpa Nama berkata...

aku nak mintak lagu dil ne ye dari filem dhadkhan leh tak..pleasee.....lama dah aku cari lagu tu tapi takde la
thank you

dLa berkata...

thank you.. i'm searching for Koi Mil Gaya.. but unfortunately, the song is not quite full.. it's cropped in the end of the song..
but.. thanks anyway..

Ajin berkata...

boleh tambah lagi lagu hindustan yg lain.....mcm kal ho na ho....lagu dlm citer ni memang best tau....lagi satu,nape lagu dil dil deewana tak penuh....harap lepas LAGU TOP MASA KINI dpt betulkan&buatkan semua lagu dlm ni sedap2 dan best

Tanpa Nama berkata...

Ada tak lagu2 filem Dil Ka Rishta yang Arjun Rampal ng Aishwarya berlakon tu.. Nak.. =P

fairy berkata...

ala..dah expired dah
ceq baru jumpa link ni..
bleh upload balik
macih

Tanpa Nama berkata...

camane aku nak amek lagu hindustan tu????aku nak lagu mohabbatein la....aku klik x leh pon!!!!!bile klik,lagu maan lak...aku nak lagu mohabbatein la....plissss

Tanpa Nama berkata...

ani badi pls help me..
haku ndak lirik lagu dhoom again dlam citer dhoom 2.. yg hithrik roshan ngan aisyawarya rai 2 la.. tlg ekk??..

Tanpa Nama berkata...

npe ade 1 lgu jer nie..?
mane lgu2 lain..?
leh x tlg isi blk tuk aku download plezzz...

pura berkata...

wehhh....isi le balik...aku nak sve tak dapat pun...huhuhhuhuhuh...kepekkkk...nakkk

Tanpa Nama berkata...

Hai ! tak kan lagu hindi ada satu aje . kena seimbang lah sikit permintaan peminat ni. jangan nak ikutkan hati dan selera penerbit saja. Selera peminat kena buat juga. Apa guna slot gini kalau tak ada lagu hindi. Apapun baiki lagi kelemahan yang ada. k

Tanpa Nama berkata...

kepek...boleh tak carikan lagu hindustan MUHJE DOSTI KAROGI yang lirik dia ada DARLING I LOVE U ...aku pun tak pasti betul ke tak tajuk lagu ni.....please.....

sentol_madu berkata...

nak lagu dhoom machale...best woo lagu nie..

Tanpa Nama berkata...

haiiiii leh tak kasi lirik lagu kal ho naa ho...