Isnin, Mei 22, 2006

Wow - Kau Yang Satu

URL sumbangan kekawan ::SOLLA:: - TQ
Muaturun, klik jerr tajuk lagu..
Wow - Kau Yang Satu
- lirik sumbangan: Anonymous -

Saatku rindu padamu
Seru ku seru namamu bertalu
Rimbunan rindu yang bertemu
Menjadi lembaran cintaku
Ku serah kepadamu

Bila ku sebut namamu
Damai di ruang hatiku ini
Ku seru namamu bertalu
Menjadi lembaran kasihku
Ku serah kepadamu

Engkaulah yang satu
(Engkaulah dewiku)
Mustika kalbuku
Kasih dan rinduku oh
Hanyalah padamu
Engkaulah kasihku
Tiada duanya
Biar jadi hamparan
Kasihku padamu
Tanpamu siapalah aku

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Engkau Yang Satu
Artist: Wow

Saatku rindu padamu
Seru ku seru namamu bertalu
Rimbunan rindu yang bertemu
Menjadi lembaran cintaku
Ku serah kepadamu

Bila ku sebut namamu
Damai di ruang hatiku ini
Ku seru namamu bertalu
Menjadi lembaran kasihku
Ku serah kepadamu

Engkaulah yang satu
(Engkaulah dewiku)
Mustika kalbuku
Kasih dan rinduku oh
Hanyalah padamu
Engkaulah kasihku
Tiada duanya
Biar jadi hamparan
Kasihku padamu
Tanpamu siapalah aku

sherrina berkata...

ingat kenangan masa skolah dulu...

Tanpa Nama berkata...

kenapa lirik lagu dia lain? x sama dengan lagu yang sering dimainkan kat radio?saya selalu dengar lagu tue dan cuba cari liriknya tapi semua lirik yang saya dapat dari internet langsung x sama

Tanpa Nama berkata...

lirik yang satu lagi..

Tanpamu...
Akulah yang rindu
Tanpa dirimu...
Hilanglah manjaku
Kasihmu...
Kata naluriku
Cintamu...
Hanya dihatiku…

Izinkan aku...
Selami hatimu
Izinkan aku...
Bisikkan cintaku
Janjiku...
Pada kau yang satu
Diriku...
Hanyalah untukmu…

Chorus
Engkaulah yang satu
Pujaan hatiku
Sucinya cintaku padamu
Sayangku
Hanya kau yang satu
Kasih dan rinduku...
Milikmu...