Isnin, Mei 22, 2006

Siti Nurhaliza - Hati Berbisik

muaturun, klik jerr tajuk lagu..
Siti Nurhaliza - Hati Berbisik
- lirik sumbangan: Anonymous -
Senilagu: Siti Nurhaliza & Aubrey Suwito
Senikata: Siti Nurhaliza

Verse
Malam Bertandang
Hati Berbisik Mengenang
Cerita Derita Yang Daku Pendam

Kata Menguji
Cuba Untuk Kusudahi
Berulang Airmata Membasahi

Chorus
Aku Kini Perlu Berdiri
Walau Hakikatnya
Pasti Kan Melukai

Aku Ingin
Semua Rasai
Kerna Pengakhirnya Hidup
Ku Sendiri

Ulang Verse
Ulang Chorus

Oh Tuhan Kau Berikan Aku
Segala Kekuatan
Meneruskan
Perjalanan

Ulang Chorus

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

HATI BERBISIK
Senilagu: Siti Nurhaliza & Aubrey Suwito
Senikata: Siti Nurhaliza

Verse
Malam Bertandang
Hati Berbisik Mengenang
Cerita Derita Yang Daku Pendam

Kata Menguji
Cuba Untuk Kusudahi
Berulang Airmata Membasahi

Chorus
Aku Kini Perlu Berdiri
Walau Hakikatnya
Pasti Kan Melukai

Aku Ingin
Semua Rasai
Kerna Pengakhirnya Hidup
Ku Sendiri

Ulang Verse
Ulang Chorus

Oh Tuhan Kau Berikan Aku
Segala Kekuatan
Meneruskan
Perjalanan

Ulang Chorus

Tanpa Nama berkata...

kerepek...
lagu ni mcm x habis aje....

maceeh...

Tanpa Nama berkata...

apsal x leh download ni???????????????? tension tul la!!!!

Tanpa Nama berkata...

wahaha...file not found plak...hampeh tul!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

cilakak.. dah x leh dload.. kalo x leh x pyh letak cni. cihs..