Jumaat, Mac 30, 2007

To'ki - Hampa

URL sumbangan kekawan kita ::BluesMan - TQ
Muaturun, klik jerr tajuk lagu..
To'ki - Hampa

Ku ditinggal senja
Malam menghampiri
Sendiri ku sedang menanti
Segera oh angin sampaikan rinduku
Terlupakah kau pada janjimu

Ketika bersama rindu bergelora
Perpisahan menikam jiwa
Kau pandai mengusik kau pandai mengoda
Kini diriku yang kau tinggalkan begitu saja

Apakah ertinya ucapan manismu
Kau merinduiku
Mungkin hanya aku
Yang membiarkanmu menipu diriku

( korus )
Biar luka menyiksa jiwa
Biar kasih tak kunjung tiba
Kerna pada hakikatnya
Diriku kau persenda

Aku hanya insan biasa
Lemah pada rayuan manja
Terlena dibuai mesra
Pada cinta yang hampa...

Di malam yang sunyi
Sepi menyendiri
Ku hulur dan menyusun jari
Ku pohon kau ubatikanlah rinduku
Bayangan kasih dalam mimpiku
Menikam kalbu...

Apakah ertinya ucapan manismu
Kau merinduiku
Mungkin hanya aku
Yang membiarkanmu menipu diriku

( korus )
Biar kasih menyiksa jiwa
Biar ku yang mengemis cinta
Kerna dari sejak mula
Diriku yang tergoda

Aku hanya insan biasa
Lemah pada rayuan manja
Terlena dibuai mesra
Pada cinta yang hampa...

Oh... oh... oh

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BEST MUSIC ON INTERNET:
www.aryentainsengalicia.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

Bm>lepak sini lak...kehkehkeh..ko hehari balik malam ke BM?

Tanpa Nama berkata...

tumpang lalu....
nak minta krepek masukkan lagu avril lavigne, girlfriend n lagu gwen stefani....tak ingat ler tajuk nyer apa...tapi yang tgh hot skrg ni...
makasih yer..

Tanpa Nama berkata...

aku ader jer kat cini shrill...dok perati jer..hehehe

Tanpa Nama berkata...

BM>ko g ke gathering kepek?

Tanpa Nama berkata...

x tau lai shrill.... ko gi ker...kat maner yer?

Tanpa Nama berkata...

BM> aku kene tgok tarikh sesuai dulu..takut time gath time tuuu le heliza AF ajak aku dating..HAH! CAMNE?

Tanpa Nama berkata...

If you love the 80s, visit this site http://80smusicjunkies.blogspot.com . There are 1000 songs, 90 albums and more than 500 80s music videos. Cool place!

Tanpa Nama berkata...

shrill> bukan sama ngan tarikh tunang ko ke...hehehe...
kepek> ko turun ker masa gath tu nnti

Tanpa Nama berkata...

dah lama aku cari lagu ni.. thanks alot!

Tanpa Nama berkata...

dulu aku sllu gelak bile member nyanyi lagu jiwa ni kat redbox..tp skrg sebijik2 pkataan dalam lirik lagu ni wat aku sebak sengsorang