Khamis, Mac 15, 2007

Aishah - Melukut Ditepi Gantang

Muaturun, klik jerr tajuk lagu..
Aishah - Melukut Ditepi Gantang
- lirik sumbangan- Zana -
Di malam yang sunyi
Dudukku termenung sorang diri
Di jendela sepi

Hingga dinihari
Ku menantikan kepulanganmu
Namunkah hanya sekadar
Tinggal kata-kata
Bagaikan melukut di tepi gantang
Begitulah aku
Di dalam hidupmu
Ada tiada tak memberi kesan
Hanya aku menanggung
Kerinduan..

Dulu pernah kau katakan
Sayang
Ingin mendengarku berlagu riang..
Menawar duka laraku
Lupakan saja..
Derita yang berlalu
Tapi mengapa dirimu, kasih..
Ibarat lalang ditiup angin
Kasihmu diracun
oleh kata fitnah
penuh hina
Hingga kini kau biarkan saja..
Diriku menanggung sepi
Dengan irama dukaku
Yang tak bermakna
bagimu...

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kepek...

ada lagu Jamal Abdillah tak? Tajuk lagunya AKU... kita suka sangat lagu tu.. pleasee....

Tanpa Nama berkata...

semekum,
mintak tolong carikan lagu aishah. tajuknye MERENUNG BULAN
satu lagi lagu ajai ngan nurul, tajuknye SERASI BERSAMA
TQ

Tanpa Nama berkata...

alahai... saya baru nak muatturun lagu aisyah nie... sbb baru lepas tgk citer samarenda Seputih Qaseh mcm best jer lagu nie.. tu yg nak dengar abis.. boleh masukkan balik tak?

Tanpa Nama berkata...

sy nk mintk kuar kn blk lgu nie coz cm best jer lps tgk cite samarinda kat tv3 tuh...bley ar ek..maceh

Tanpa Nama berkata...

a'ah.. same goes to me.. available kan la lagu ni balik.. nak sangat2.. pls pls plssss!!

Tanpa Nama berkata...

Boss.. mintak upload kan balik lagu ni boleh.. urgent ni..

Tanpa Nama berkata...

npe xleh dload?

Tanpa Nama berkata...

aloooooo..npe xleh nk dload niiiiii..kite nk lagu aishah niiiiiiii........

Tanpa Nama berkata...

thank Q boss..

Tanpa Nama berkata...

TQ KALO BOLEH TAMBAHKAN LAGILAGU AISHAH MEMANG BEST,HMMM,BOLEH MINTAK LAGU NORA MENYEMAI CINTA BERSAMAMU

Tuah berkata...

Puas carik lagu ni... nasib baik jumpa blog ni... memang best laaa

Tanpa Nama berkata...

tlg cari lagu2 lama Aishah......etc:->bayangan

shrill berkata...

bro kepek....er ngko ok ke? hehehehe

pija me amour berkata...

best arr lgu nie..suke sgt....meaning die sdey sgt..