Isnin, September 18, 2006

Ramadhan bakal tiba

Lagu-Lagu Hari Raya
Rasa macam baru ajer sambut bulan puasa dan berhari raya, pejam celik tak lama lagi mau berpuasa dan seterusnya menyambut ketibaan syawal, berHari Raya kita. Walau macammanapun jangan terlalu leka berseronok hingga kita lupa pada TANGGUNGJAWAB kita.. Laksanakan - Tunaikan.
Pada yang sihat laksanakan kewajipan, tolong bantu mereka yang memerlukan bantuan. Pada mereka yang ada salah silap maafkan ler.. bab kutuk mengutuk masa sibuknya AF.. lupakan dan maafkan jangan dipanjang2-kan. Kita sesama manusia saling memerlukan. Ok...!
URL sumbangan kekawan kita :: sky_tokyodrift
Mau muaturun, klik pada tajuk lagu:

Rahim Rahim - Selamat Hari Raya
DJ. Dave - Menjelang Hari Raya
Mamat - Ku mohon Restu Ayah Bonda
Sharifah Aini - Suasana Hari Raya
Aman shah - Kepulangan Yang Dinanti
Ahmad Jais - Selamat Hari Raya
Siti Nurhaliza - Sesuci Lebaran
P.Ramlee - Dendang Perantau
Black Dog Boon - Cahaya Di Aidilfitri
M.Nasir - suatu Hari Di Hari Raya
Aishah - Pulanglah
Sudirman - Dari Jauh Ku Mohon Kem

5 ulasan:

jun berkata...

Terima kasih kerepek !!

sungguh dihargai !

permintaan dari Bonda saya , dan dah lama cari lagu ni tapi tak dapat , lagu nyanyian dari

Aziz M.Osman dan Istrinya V , yang

antara lain senikatanya :

berbaju merah jambu
berkain songket biru
etc..

terima kasih sekali lagi , krepek

Tanpa Nama berkata...

kerepek nak mintak tlg
ada lagi tak lagu raya yang lain mcm dr senario,amy mastura, pas tu lagu yg paling best seloka di aidilfitri( ye kot tajuknye) yang anuar zain masa kecik2 dulu nyanyi.

Tanpa Nama berkata...

That's a great story. Waiting for more. Order ativan c o d overnight Ni-cad battery discharge voltage prediction Keyword bextra pain medication Fast payment.net payment system payment system online Dirviagra levitra Visa fuel credit card Fotogr fico lamictal treatment resistant cut glass doors for cabinets cash advance payday loan foreclosure Find a t mobile phone log coverage view Arthritis pain relief liquid glucosamine 1st arthritis pain New business credit card http://www.hairy-pussy-8.info/courchevel1850webcams.html payday advances baikalguide

Tanpa Nama berkata...

Excellent, love it! image converter for mobile phone Ipswich scrabble 2005 Games to play that teach team work Raid+0+data+recovery black diet pills maternity clothes lace Corrective eye surgeons toledo ohio pro weight loss pill skin care tapping noise in subaru engines Message nexium electric indoor airer dryers Ferrari 512s Hockey wall murals birth control pill that make you lose weight Care facial productdistributor skin Breast implant rejection dateline Instant approval no fax loan

amiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee raaaaaaaaaaa berkata...

wau.......... It's amazing cause I like 2 celebrate hali laya tau.....