Selasa, Jun 27, 2006

Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia

muaturun, klik jerr tajuk lagu...
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia (live)
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia (CD)
(Lagu: Melly Goeslow - Lirik: Siti Nurhaliza)

pernahkah kau bermimpi seketika
berada di tempat ku
membayangkan pahit manis berlaku
tak siapa yang tahu
mungkin nanti kau jua merasakan
berdepan dengan kata menyesatkan
tak kan ku melupakan
tiada pertimbangan

keheningan malam membalutkan
kepayahan jiwa meluahkan
andai kau jujur memahami
tiadaku menjauhi

dan kisahku yang masih panjang
menambahkan berat yang memandang
lantasku pendam ku putuskan
biarlah rahsia
semakin aku hitung dalam cinta
tiada kuasa mampu menghalangnya
hentikan kata-kata bertulangkan dusta

keheningan malam membalutkan
kepayahan jiwa meluahkan
andai kau jujur memahami
tiada ku menjauhi

dan kisahku yang masih panjang
menambahkan berat yang memandang
lantas ku pendam ku putuskan
biarlah rahsia
oooooo

dan kisah ku yang masih panjang
menambahkan berat yang memandang
lantas ku pendam ku putuskan
biarlah rahsia
pernahkah kau bermimpi seketika berada di tempatku...

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kenapa saya dpt lagu siti ni 2 minit je?

Tanpa Nama berkata...

ye aar..lagu separuh je...

senyum kambing berkata...

pertama kali mendengar lagu ini aku sudah jatuh cinta dengan alunan muzik dan liriknya..memang bestttt

farah4eva berkata...

btol ler..1st time dgr lagu ni aku pon tertarik nak dgr lagi..lagi..n lagi...

Tanpa Nama berkata...

shahzain83@yahoo.com
terbaik dari mak;ite (DATIN SITI NURHALIZA

Tanpa Nama berkata...

ini lirik yang betul:

Biarlah Rahsia - Siti

pernahkah kau bermimpi seketika
berada di tempat ku
membayangkan pahit manis berlagu
tak siapa yang tahu

mungkin nanti kau jua
merasakan
berdepan dengan kata menyesakkan
takkan tugumu kebal
tiada pertimbangan

reff:
keheningan malam membangunkan
kepayahan jiwa meluahkan
andai kau jujur memahami
tiadaku menjauhi

dan kisahku yang masih panjang
menambahkan berat yang memandang
lantasku pendam ku putuskan biarlah rahsia

semakin aku hidup dalam cinta
tiada kuasa mampu menghalangnya
hentikan kata-kata bersulamkan dusta

Tanpa Nama berkata...

ini lirik yang betul:

Biarlah Rahsia - Siti

pernahkah kau bermimpi seketika
berada di tempat ku
membayangkan pahit manis berlagu
tak siapa yang tahu

mungkin nanti kau jua
merasakan
berdepan dengan kata menyesakkan
takkan tugumu kebal
tiada pertimbangan

reff:
keheningan malam membangunkan
kepayahan jiwa meluahkan
andai kau jujur memahami
tiadaku menjauhi

dan kisahku yang masih panjang
menambahkan berat yang memandang
lantasku pendam ku putuskan biarlah rahsia

semakin aku hidup dalam cinta
tiada kuasa mampu menghalangnya
hentikan kata-kata bersulamkan dusta

sherrina berkata...

best best

aku dia berkata...

itukan rasa yang cuba disampaikan oleh penyanyi.
dipendekkan maksudnye "ko duduklah tempat aku ini baru lah korang tau apa yang aku rasa"

billy berkata...

bole uploadkan lagu dealova nyanyian siti tak???