Jumaat, Jun 16, 2006

Azharina - Elergi Sepi

sebuah lagu nyanyian Azharina - Elergi Sepi. petikan daripada album kedua dan album pertama Azharina yang dikeluarkan pada tahun 17 March 2003 berjodol : Teman Yang Ku Kasih, juga lagu tema bagi filem : Laila Isabella (best filem tur) album tersebut lebih kepada rentak Rhythm and Blues keluaran Sony Malaysia:

Mau berelergi, klik tajuk lagu:
Azharina - Elergi Sepi
Saat mentari beradu
Rembulan pun bertamu
Hati ku menjadi sayu
Dalam kesamaran waktu

Mengapakah rindu ku
Masih ada dalam kalbu
Sedangkan cinta itu
Sudah berlalu

Mungkinkah rasa bersalah
Kasih menghimpit jiwa
Kerna terlalu leka
Membuat mu terluka
Dikau yang begitu setia
Tabah hadapi segala
Namun ku mencari alpa
Kesal akhirnya

Korus:

Aku pinta kepada mu
Maafkan lah kesilapan ku
Aku tahu kau dan aku
Tidak mungkin akan menyatu

Aaai-

Apa yang tertinggal kini
Kesedaran di hati
Yang kan tetap bersemadi
Jadi elegi sepi

Biarlah doa tulus ku
Mengiringi jalan mu
Kan menebus kesilapan ku
Terhadapmu

ohhhi-

Aku pinta kepada mu
Maafkan lah kesilapan ku
Aku tahu kau dan aku
Tidak mungkin akan menyatu

Biarlah doa tulus ku
Mengiringi jalan mu
kan menebus silap ku
Terhadap mu

ulang korus

3 ulasan:

Unknown berkata...

Boleh dapatkan lirik lagu Teman Yang Ku Kasihi?

Tanpa Nama berkata...

masukan lagu ini semula pleaseeeee

Tanpa Nama berkata...

mohon masukan semula lagu ini...
tima kasih