Khamis, Ogos 31, 2006

Dewa - Sedang Ingin Bercinta

Muaturun, klik kanan tetikus (save target as..)..
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
- tiada lirik, ada sumbangan? -

11 ulasan:

Nazirul berkata...

Artis : Dewa 19
Title : Sedang Ingin Bercinta

Setiap ada kamu mengapa jantungku
Berdetak lebih kencang
Seperti genderang mau perang
Setiap ada kamu mengapa darahku
Mengalir lebih cepat dari ujung kaki ke ujung kepala
Setiap ada kamu otakku berpikir
Bagaimana caranya untuk berdua bersama kamu

Aku sedang ingin bercinta
Karena mungkin ada kamu disini
Aku ingin…
Aku ingin…

Tanpa Nama berkata...

One of the best song I hv ever known! by Jo.

Tanpa Nama berkata...

aku suke giler2 lar ngan lagu ni...hari2 aku asyik ulang2 dengar sampai laki aku kater aku dah gilerr...heehheehee..:-)

Tanpa Nama berkata...

lg ni best tahap dewa haha

Tanpa Nama berkata...

Aku SuKa SaNGt NGn LaGu Nih ..
TaPI cAm Ner NaK bUaT wEb YaNG cAm NiH aKU tRy La BuAt WeB tApi TaK jAdI L.
jAdi PuN Gitu-GiTu...kAt..www.xanga.com/bella_trisya

hafizul asyrul berkata...

Aku SuKa SaNGt NGn LaGu Nih kerane affect
is very fast and the firous hahaha

Tanpa Nama berkata...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » »

Tanpa Nama berkata...

Enjoyed a lot! subaru auto warrenties broadband phone

Tanpa Nama berkata...

Cool blog, interesting information... Keep it UP »

Tanpa Nama berkata...

Very cool design! Useful information. Go on! Voip solution for medium businesses Rent hummer stretch Personal stopwatch ppc bingo Pictures of vacuum cleaners over the years liposuction cost space pod egg chair Free tinkerbell computer themes foot fetish

Tanpa Nama berkata...

ooi!! x blh dl kut..!!