Ahad, April 08, 2007

AF5 Konsert 4

Sejak Akademi Fantasia bertapak di Malaysia, inilah kali pertama dalam sejarahnya apabila berlaku tiga penyingkiran sekaligus (Keluarkan 3 pelajar sebab kalau keluarkan sorang2 nanti terlebih tempoh kontrek - kena pulak bayar gaji tenaga pengajar lebih. Keuntungan SMS nanti lari pulak - biasalah Astro)
Pelajar pertama yang diumumkan tersingkir pada malam tersebut ialah Fatin dan kemudian diikuti oleh Farha. Setelah Fatin dan Farha beredar ke kereta untuk pulang ke kampung asal masing-masing, sebuah lagi beg diangkat ke atas pentas untuk membawa pulang seorang lagi pelajar.
Noni akhirnya menjadi pelajar ketiga tersingkir pada malam tersebut. Ini menjadikan hanya tinggal 10 orang pelajar yang akan meneruskan pengajian mereka di Akademi Fantasia.Persembahan pelajar pada minggu ini lebih bertenaga dan telah berjaya meyakinkan Pengkritik Tetap bahawa ada peningkatan dalam setiap persembahan pelajar.
Semoga semangat ini akan terus di bawa untuk minggu-minggu yang akan datang... - KerepeK

Catatan AF5 - Konsert 4 oleh Pakcik MMA << komen abis pakcik
Catatan AF5 - Konsert 4 oleh SultanMuzaffar << SM pun dah macam keliru!!

Muaturun, klik jerr link utama..
AF5 - Konsert 4
- antara lagu yang dinyanyikan -

Konsert 4 :::

. Joget Gila Bayang - Anita Sarawak : Dinyanyikan oleh Fatin
. Pastikan - Siti Nurhaliza : Dinyanyikan oleh Noni
. Kasihnya Laila - Jinbara : Dinyanyikan oleh Ebi
. La Camisa Negra - Juanes : Dinyanyikan oleh Aizat
. Izinkan Ku Pergi - Kaer : Dinyanyikan oleh Shawal
. Torn - Natalie Imbruglia : Dinyanyikan oleh Heliza
. As Long As You Love Me - Backstreet Boys : Dinyanyikan oleh Farha
. Setia Ku Korbankan - Fauziah Latiff : Dinyanyikan oleh Candy
. Salam Untuk Kekasih - Nadia : Dinyanyikan oleh Dekna
. Zikir Kasih - Amir Ukays : Dinyanyikan oleh Dafi
. Di Ambang Sore - Ahmad Jais : Dinyanyikan oleh Rizal
. Hakikat Sebuah Cinta - Iklim : Dinyanyikan oleh Aswad
. Benci Tapi Rindu - Diana Nasution : Dinyanyikan oleh Mila

6 ulasan:

shrill berkata...

kepek>sepatutnya si Dafi tu je yang kick.sbb slalu dia dapat lagu senang je..hmm aku rase astro memang nak kasi dia menang.kan kepek kan kan kan?

zianazone berkata...

wakaka ntah2 family dia yg sms manyak2 kot shrill sebab tu dafi tak kuar2 dari sekarang.

psttt pstt kepekk ko tak da koleksi lagu korean dengan jepun ker??

RiNa berkata...

Mila Pn patut OUT!!!..
patut mila yg kua bkn NoNi..

Tanpa Nama berkata...

AF sbenarnya tipu sume org..Astro akan susun pelajar ikut rupa, bkan undian..contohnya mcm aizat,dia x ensem tp duk kat atas skali,sbb Astro nk org bnyk undi org yg ensem2 utk kalahkan aiizat.. lagi satu, aku harap Polis malaysia dapat siasat rancangan Fulus Mania, rancanagn tu tipu..!!! bersma2 perangi tipu..
Amar Makhruf, Nahi Mungkar///

Tanpa Nama berkata...

GUA DAH BYK KALI MASUK FULUS MANIA,DAH JADI PESERTA Y KE 50,APE PUN X DE

Tanpa Nama berkata...

hentikanlah af 2. xde ape pon yg korang dapat.ble mengundi,membazir duet jer..hapa pong tarak.. buat amal ibadat lg bagossssssss....!!!!