Ahad, Februari 25, 2007

Raja Lawak Astro

Sebuah rancangan baru Astro, buat masa ini belum pernah KerepeK miss tengok, menarik jugak, ini ada rakaman daripada persembahan mereka berlawak melalui lagu..

Muaturun, klik jerr link utama..
Raja Lawak Astro
- antara lagu yang ada -

Apalah jadi sudahlah jadi - Idan
Cinta harta - Johan
Ditegur salah tak tegur salah - Helmi
Inilah kisah filem kita - Tauke
Jentera Sawah Padi - Yus
Jerawat - Mie
Kad Kredit - Angah
Lagu ku untuk mu - Zizan

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

HELLO BROTHER, WHAT YOU DOING HERE IS ILLEGAL BY LAW. YOU GOT NO COPY RIGHT TO USE THIS WEBLOG TO GIVE OUT FREE MUSIC. WE HAVE SEND A REPORT TO GOOGLE, AND WE NOTICED YOU ALSO GOT GOOGLE ADSENS. YOU BETTER CLOSE THIS SITE BY TODAY OR NOT LEGAL ACTION WILL BE TAKE AGAINST YOU. WE GOT ALL YOUR DETAILS FROM GOOGLE. SORRY BROTHER, THIS IS NOT THE WAY TO MAKE FAST BUCK.

Tanpa Nama berkata...

apa hal lak mamat tu? suke la kitaorg nk copy ker teh ker ktorg punya pasal la... jgn takut kerepak kitaorg ttp sokong ko!!!

KerepeK berkata...

maaf kawan tak faham bahasa inggeris!!

Tanpa Nama berkata...

cam ada unsur² kejelesannn jekk tuhh huahuahua..peaceee dua kupang

shrill berkata...

biarlah...kita kan demokrasi nyer negara...steady kepek..dan kepek slalu steady..bersama shrill..hehe

Tanpa Nama berkata...

pe ke hel ngan mamat celup tuh..

kepek, ley x letak lawak2 dari 1st week until last week??

Tanpa Nama berkata...

pe ke hel ngan mamat celup tuh..

kepek, ley x letak lawak2 dari 1st week until last week??

Tanpa Nama berkata...

teruskan usaha mu kerepek... kerepek ubi pedas syok gak!

Tanpa Nama berkata...

ade lagu tema raja lawak tak yg gsc nyanyi tu

Tanpa Nama berkata...

ntah apa2 mat saleh celup tu.. cakap eng pun x betul. malu la oiii!!
teruskan jer usaha mu kerepek.we'll support u 4ever.. senang la nk amik lagu kat cni.. suka sgt.. klu kat tpt lain tu payah bebenor.. sampai x phm aku apa yg patut buat..blurrr...
anyway, HIDUP KEREPEK!!!

Tanpa Nama berkata...

alermak org astro daaaa.... cabutttttttttttttt

Tanpa Nama berkata...

kepek....nak lagu tema raja lawak, yg gerhana ska cinta nyanyi tu....nak...nak....nak...

apa nama? berkata...

ish..ish..ish.. mau kena tahan under akta ISA ni..takutnye...huahuahua...

apa nama? berkata...

ish..ish..ish.. mau kena tahan under akta ISA ni..takutnye...huahuahua...

apa nama? berkata...

ish..ish..ish.. mau kena tahan under akta ISA ni..takutnye...huahuahua...